Oon tänään miettinyt vaan ruokaa, mun syömistä. Syön ihan liikaa. En enää jaksa tätä. Tuntuu että lihon vaan lihomistani. En enää ees jaksa lähtee lenkille. Ei vaan kiinnosta. Aina muka keksin parempaa tekemistä.

Ja tekee mieli ihan tajuttomasti jotain herkkuja. Karkkiakin tekee mieli. Mutta kohta meenkin jo nukkumaan niin loppuu haaveilut. Ja oon päättäny muutenki pysyä lujana. Herkkulakkoon en pysty joten yritän syödä korkeintaan kerran viikossa herkkuja. Yritän hillitä makean nälkää hedelmillä ja yksinkertaisesti vedellä. Se oikeesti auttaa.

Nyt kun mietin tämän päivän syömisiä niin aika vähän oon syöny. Vähän hapankorppuja, täysjyväleipää, karjalanpaistia, maito, kaakaota ja omena. On muuten jännä että oon alkanut juoda maitoa. Ehkä se on ennen ollut sitä että kaverit on sanonu että on pahaa ja ettei sitä voi juoda. 

Huomenna pitää tsempata ja alkaa tehä ykoa. Pakko saada tehtyä keskiviikoks että saan opettajalle vietyä. Ei siinä mee todellakaan kauaa. Muutamassa tunnissa saan tehtyä sen. Sitten se ois ohi. Kyllä mä sen oikeesti huomenna teen. Pakko! :) 

Ja huomenna pitää käyttää koira pitemmällä lenkillä. Vähän tuo lenkkeily jääny ku olin kipeenä puoltoist kuukautta ja sitten tulikin jo joulu ja oli niin paljon muuta tekemistä. Sittenpä sitä oonkin ajatellut että jospas sitä sitten huomenna. Mutta tänään sain tehtyä jopa vatsoja. Oon kyl ihan tyytyväinen että sain tehtyä ja yllättävän hyvin jaksoinkin tehdä. Luulin että jo siinä ennen kymmenettä toistoa alkaa tuntumaan mutta sain tehtyä niitä paaljon enemmän. Nyt ois tarkotus alkaa jumppaamaan täällä kotona joka toinen päivä. Tai oikeestaan vois tehdä niin että, tekis joka toinen päivä vatsoja ja selkiä ja sitten muut seuraavana päivänä. Näin se toimii mulla paremmin. Niitä sarjojakin vois olla useempi kuin kaksi. Pitäis vaan löytää joku hyvä ohjelma jota rupeis ehkä pienellä muokkauksella toteuttamaan.

Mutta nyt painun iltapuuhiin. :)